Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Ας πούμε και κάτι αστείο..



   
Νομίζω ότι ο έρωτας είναι οι προβολές των αναγκών μας πάνω στον άλλο ή στο κάθε άλλο που εκείνη την στιγμή θα τις βρεί ενδιαφέρουσες,χαριτωμένες ή έστω θα τις αναγνωρίσει..
Ο έρωτας είναι η πηγή της αυτοπεποίθησης μας,η αναγνώριση. 
(Σε ερωτεύομαι,άρα υπάρχω!)

Ερωτευόμαστε οποιονδήποτε μας κάνει να νιώθουμε όμορφα.
Ερωτευόμαστε αυτούς που δεν μπορόυμε να έχουμε.
Ερωτευόμαστε αυτούς που μας προσκαλούν σε μια περιπέτεια.Που είναι με άλλους..αλλά ρίχνουν και σε μας καμιά ματιά. Αυτούς που ενώ μας έριξαν παραπάνω απο μια ματιά, στο τέλος, για να είναι ηθικά σωστοί..κάνουν οτι δεν μας βλέπουν.(Ηθικοί απέναντι στον εαυτό τους..όχι απένατι στον αλλο). 
Αυτούς που μας κάνουν να αισθανόμαστε ηλίθιοι όταν εκδηλώνουμε τα συναισθήματα μας. Ερωτευόμαστε αυτούς που μας κοιτάνε στα μάτια. Αυτούς που μας φοβούνται αλλα μας πλησιάζουν απο περιέργεια ή απο ¨έρωτα¨ όπως αρέσκονται να το ονομάζουν. Αυτούς που δεν φοβούνται να μας πούν οτι μας ερωτεύτηκαν!! Ερωτευόμαστε ταυτόχρονα,πολλοί ή λίγοι.(Είναι αυτό που ονομάζουμε ¨διάχυτη ερώτικη διάθεση¨ ).
Μερικέ φορές ερωτευόμαστε και δεν το καταλαβαίνουμε!Αλλες φορές ερωτευόμαστε και δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε.
Ο έρωτας είναι μια φούσκα. 
Αλλοτε είναι απο σαπούνι, άλλοτε απο πλαστικό και άλλοτε απο ατσάλι. Καμία φούσκα δεν είναι ίδια με την αλλη φούσκα. Αναγκαζόμαστε να βάλουμε τον έρωτας μας σε φούσκα ή τουλάχιστον έτσι νομίζουμε. 
Ο καθαρός αέρας βοηθάει τον έρωτα γιατί τον αποστειρώνει..αλλά πολλοί αποστειρωμένοι έρωτες δεν δημιουργούν καθαρό αέρα.
Ο έρωτας είναι μια προβολή του εαυτού μας, ερωτεύομαι εμένα γιατί φοβάμαι να ερωτευτώ εσένα.Ερωτεύομαι παράφορα εσένα, γιατί φοβάμαι να ερωτευτώ εμένα.Θέλω να κρυφτώ μέσα σε σένα για να μη βλέπω εμένα αλλά στη τελική : ¨Ποιός είσαι εσύ και πως εγω μπορώ να σ΄ ερωτευτώ;¨
Ο έρωτας είναι το αντίθετο της αλήθειας.Ο έρωτας φοράει μεγεθυντικούς φακούς, καμιά φορά διαθλάται στο φώς.
Ο έρωτας καταπιέζεται στη πόλη, ασφυκτιά στην εξοχή..
Ο έρωτας δεν γνωρίζει όρια, αλλά χωρίζει ανθρώπους...
¨Θα σε ερωτευτώ γιατί είναι απαγορευμένο"!
Ο έρωτας θέλει τον αστακό του..αλλα που να τον βρει;
Ο έρωτας δεν έχει χρώματα. Είναι ασπρόμαυρος..ή μαύρος ή άσπρος!
Κανείς δεν είναι ο κατάλληλος να μιλήσει για τον έρωτα, αλλα στο τέλοςόλοι κάτι έχουν να πούν.
Αν ο έρωτας λέγοταν σκατά, θα ασχολούταν όλοι το ίδιο μαζί του;
Γιατί η αγάπη έρχεται όταν φεύγει ο έρωτας; Μαζί δεν μπορούν να μείνουν;
Πιστεύουμε αυτούς που ομολογούν δημοσίως ότι ¨έζησαν σαράντα-πενήντα χρόνια ερωτευμένοι;¨
Εγω δεν πιστεύω κανέναν που λέει οτι είναι ερωτευμένος.
Τι είναι ο έρωτας;Μια ιδιωτική προβολή,..ίσως...θα μπορούσε..ποιός ξέρει;
Γιατί η Κική ρωτάει όλο το κόσμο αν είναι ερωτευμένος και όταν παίρνει αρνητική απάντηση απογοητεύεται;.
Οι μισοί υποστηρίζουν οτι ερωτευόμαστε το αντίθετο μας και οι αλλοι μισοί οτι ερωτευόμαστε αυτόν/η που μας μοιάζει.
Εγω ποιόν να πιστέψω;
Μπορεί να μην έχω ερωτευτεί ποτέ,μπορεί να έχω ερωτευτεί παράφορα,μπορεί να ήμουν ερωτευμένη και να μην το ήξερα,μπορεί τώρα να είμαι ερωτευμένη...μπορεί και να μην είμαι.
Κανείς δεν μπορεί να σου εξηγήσει τι είναι ο έρωτας, αλλα όλοι θέλουν να μιλάνε για αυτόν..
                   έρωτας είναι ο μουσακάς και ας αφήσουμε τις μαλακίες....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου